Inloggen en wachtwoord | 20 januari 2023
klanten beheren

Hoe nodig je collega’s uit?

Introductie

Tribe CRM maakt samenwerken eenvoudig en real-time. Geef medewerkers toegang tot jullie CRM omgeving, zodat jullie direct samen aan de slag kunnen. Of je nu op afstand werkt of op kantoor zit. Door samen te werken in Tribe CRM, is iedereen op de hoogte van de laatste stand van zaken.

  1. Hoe geef je een medewerker toegang tot Tribe CRM (collega’s uitnodigen)?
  2. Hoe maak je een medewerker aan?

1 Hoe geef je een medewerker toegang tot Tribe CRM (collega’s uitnodigen)?

  1. Klik op je gebruikersaccount rechtsboven in je scherm in de blauwe balk.
  2. Kies vervolgens voor nodig collega’s uit.


Collega’s uitnodigen voor Tribe CRM

  1. Voer hier één of meerdere e-mailadressen in van je collega’s.
  2. Klik op de knop uitnodigen.

Collega’s uitnodigen voor Tribe CRM stap 2

  1. Vervolgens krijg je een pop-up van je webbrowser met de volgende melding:

Bevestiging van uitnodiging verzonden naar collega’s in Tribe CRM

  1. Je collega ontvangt direct de uitnodiging met daarin een link om het account te bevestigen. Deze wordt verstuurd door notifications@tribecrm.nl.

Uitnodiging om samen gebruik te maken van Tribe CRM 

  1. Wanneer er geklikt wordt op de link in de e-mail, kan de nieuwe medewerker zijn naam, e-mail adres en nieuwe wachtwoord ingeven. Zodra er op Start nu wordt geklikt kan de nieuwe medewerker aan de slag.

Inloggevens creëren in Tribe CRM 

Wist je dat?

De nieuwe medewerker automatisch gekoppeld wordt aan een licentie in Tribe CRM? Je kunt hier meer informatie over vinden in het artikel Toelichting op de licenties en accountpaginaIn dit artikel wordt tevens uitgelegd wat je moet doen zodra een medewerker uit dienst gaat.